Webshop
Webshopunk a FUTUROBI márkázott termékek mellett egyszerű egészséges élelmiszereket és környezettudatos fogyasztási cikkeket fog forgalmazni. Termékskálánk kialakításánál igyekszünk a fenntarthatósági és egészségtudatos elveket a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni.
FUTUROBI gyermek közösségi oldal
Szándékunkban áll egy saját közösségi oldal létrehozása, ahol célcsoportunk tagjai kommunikálhatnak és játszhatnak egymással, miközben fenntarthatósági üzenetekkel, tartalommal találkoznak. Ez a felület tehát egy értékorientált, szemléletformáló célzatú közösségi oldal lesz.
Futurobi rajzfilm
A téma és a brand kínálja a lehetőséget akár egy rajzfilm sorozat, akár egy mozifilm elkészítésére. A kalandok sokasága számos fordulatot rejteget, míg a megközelítés karakterek egész sorának kidolgozására ad lehetőséget.
Egy FUTUROBI rajzfilm óriási lendületet adhat márkaépítési tevékenységünknek.
FUTUROBI Interaktív és Multimédiás Ökojátszóház Nyíregyháza
2012 januárjában nyitotta meg kapuit az első FUTUROBI Interaktív Multimédiás Ökojátszóház Nyíregyháza-Sóstón, mely az E-Misszió Természet-és Környezetvédelmi Egyesülettel közös projekt keretében, a Nyíregyházi Önkormányzat támogatásával, egy KEOP 6.2.0. pályázat finanszírozásában valósult meg.
Két szinten 500m2-en, igazi természet közeli, organikus hangulatban, izgalmas terekkel, újrafelhasznált anyagokból készült bútorok és dekorációk felhasználásával, interaktív játékokkal, multimédiás eszközökkel és FUTUROBI állandó jelenlétével sikerült megnyerni a nyíregyházi és környékbeli gyermekek, valamint szüleik szívét.
4 000m2-es kertjével, kültéri játszóterével, nyolc darab faházával és egyéb létesítményeivel pedig a nyári időszak kedvelt táborozási célpontjává is vált a játszóház.
Egyéb tapasztalatok, referenciák
Az alapítványunkkal kapcsolatban álló fejlesztők az elmúlt években számos projektet valósítottak meg, melyek közös jellemzője a szemléletformálás, bizonyos célcsoportok elérése és a technológiai újdonságok alkalmazása.
KEOP 6.1.0/C/11-2011-0002, "Országos kampány a fenntartható életmódért a családok és a lakosok körében”
KEOP-6.1.0/C/11-2012-0022 "Újszerű módszerekkel a zöld jövőért”
Promóciós élményszoftver fejlesztése
Virtuális karakter fejlesztése